Subject: 24-95 LC1516; 24-96 LC1515. 11342 Saku-Tõdva ja 11240 Tõdva-Hageri elektriliitumisprojektid.
From: "Merlyn Randla" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 23:03:40 +0300

Tere!

Elektrilevi tellimusel tegeleme 11342 Saku-Tõdva ja 11240 Tõdva-Hageri TV
elektriliitumisprojektidega Saku vallas Harju maakonnas. Sellega
seonduvalt soovime Teiega kooskõlastada planeeritavate
elektriliitumisprojektide asendiplaanid. Mõlema projekti kaustad on
lisatud manusesse.

NB! Asendiplaani dwg-faili vaatamisel on tarvilik alla laadida ka
referentsfailid, mis on leitavad järgnevalt lingilt:
https://pilv.mkm.ee/s/mKSJMfO3wAaayvO

Parool on STTH

Palun küsimuste korral ühendust võtta!

Parimate soovidega

Merlyn Randla

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5356 8143